lördag 27 september 2008

Dagen efter kvällen före....

Igår var det kräftskiva med jobbet =)
först jobbade vi till 16 coh sen hem och stressa lite en timma och sen kom hela högen!!!
Vi hade lånat lokalen här i området så jag och Berith blev naturligtvis ansvariga för det mesta...

Vi hade riktigt kul.
Estelita hade med sig sin kareokemaskin så det blev lite sång oxå (jag var domare).
Idag är Pe på kullen och jag är ensam med barnen, lite segt att Robin vaknade 06.20 bara.
Men nu sover han iaf och jag ska ner och städa lite i lokalen.
Hämta upp lite grejer som är mina och sen dammsuga lite, tar med mig min swivel sweeper ;-)

Nu ska jag surfa lite bara först....
HA HA HA HA

1 kommentar:

Unknown sa...

Kräftskiva har gått mig förbi alldeles i år. Ärligt talat var det år sedan jag var på en riktig skiva med hattar och lyktor. Tror det var 1999 i Skepplanda. Jösses som tiden går! Norr om Dalälven är det surströmming som gäller om det ska skivas.