tisdag 9 september 2008

Helt okej dag

Lämnade Victor i skolan kl 8.10. Han bara hoppade ur bilen och sa puss och hej. Stora grabben.
Vid niotiden åkte jag och robin till Ica Maxi och handlade lite.
Sen gick vi runt i affärerna runtomkring lite.
Vid tolvtiden åkte vi till Hönö och kollade i lite mer affärer där.
Handlade två par nya jeans till mig och ett par grymma stövlar (ännu ett par...)
Men stövlarna var på megarea och jag fick dom för 99:- - lycka

Ja för er som läser och inte fattat det ännu så är jag skogalen =)

Budade på en skinnjacka idag och vann. Mera lycka. Att man kan lyckas få så billiga grejer, jag älskar Tradera. Skinnjackor är ju deessutom bara snyggare begagnade.
Jag har en gammal mcjacka i skinn som ska ut på auktion nu. Men om någon är intresserad så har jag inte lagt ut den än ;-)

Nu kommer snart min man hem och vi ska sätta oss och glo på tv så fort barnen somnat. Det är soft.

kramisar på er alla.

Extra stor bamsekram till Anneli.

Inga kommentarer: