måndag 1 september 2008

Arbetare igen

Jaha, nu har jag börjat jobba igen.

Lite svårt att sova inatt men annars var jag inte så nervös. Jag visste att jag jobbade lite vid sidan av idag. Men imorgon är det allvar på riktigt. Jag ska vara kock och Kalle är ledig så jag får klara mig själv....

Men det är lugnt, vi har förberett massa och jag har frågat tusen frågor idag. Stackars Kalle. Hi hi.



Annars måste jag bara säga att bröllopet i lördags var superkul.

Här har ni det lyckliga brudparet.


2 kommentarer:

Unknown sa...

Å vart har du gömt bilden på dig och din man, där vi får se din fina klänning och skor som du ordat om?

Jane sa...

*skäms*
Hehe jag glömde av det...
Vi sa hela kvällen att vi skulle ta ett kort på oss tillsamans men det blev aldrig av...
Få höra om någon annan gjorde det istället.

kram