söndag 21 september 2008

Trött, trött, trött...

Sitter i soffan och myser, Robin gnäller lite för han är trött. Men han får stå ut en liiiiiiten stund till innan han ska sova.
Vi har precis varit ute på en söndagspromenad hela familjen.
Gick förbi kiosken och köpte en skvallertidning som ska tittas i så fort jag har tid. Victor fick en ny Indiana Jones serietidning. Vi kom på att han inte fått veckopeng på ett tag så han fick en tidning.

Igår började jag kolla på min nya film - Pestens tid. 6 timmars njutning. Skulle bara kolla lite igår men jag blev sittandes och såg hela första skivan, dvs tre timmar =)
Så ikväll vill jag nog se tre timmar till.
vill någon låna och se så är det bara att hojta till.

Jag har oxå sett hela första delen av SATC Gro =)
Så jag ska gå förbi posten i veckan och skicka tillbaka del ett till dig.
Tack, tack, tack för lånet.

Nu ska jag roa lillkillen lite.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Vet du Jane, ta med den till Grimsöy i början av oktober istället ;-) Så slipper du posta vetja! För mig är det ingen brådska...

Jane sa...

Tihi...
Det tänkte jag inte ens på.
Vi SES ju snart - yeey!!!!
=)