tisdag 30 september 2008

Tjalabaj =)

Imorgon drar jag till Hallsberg.
Alldeles ensamen....
Känner redan att jag kommer sakna familjen, jag har inte varit hemma så mycket på sista tiden. Har varit fullt upp.
Men på fredag blir det iaf tid för barnen.

Lämna Victor till skolan kl 8.00 för jag ska vara hos tandläkaren kl 8.30 och jag ska GÅ dit för jag vill ha Robin i vagnen...
Sen vara på skolan kl 10.00 för samtal med läraren.
Hoppas Robin sköter sig då...
Sen kommer Anneli vid lunch och lämnar plast till Cattis, då måste jag ju hinna träffa henne =)
Kl 14.00 ska jag och barnen vara i Kanndalen för båda barnen ska klippa sig!!!!

Någon gång denna dagen har jag även lovat Helena att jag ska ut på en promenad med henne och lilla Anthony....

Vaddå fullt ös?????

Snart ska jag sova för bussen går kl 06.30 från Blåbärsvägen i morgon bitti...

Pöss på er =)

Inga kommentarer: