torsdag 4 september 2008

Laddar...

Ska jobba fre, lör, sön och måndag....
Så jag laddar batterierna idag.
Ska ta det lugnt en stund på fm sen tränar jag kl 11-12.
Hämta Victor kl 13.
Sen ska vi nog våldgästa Jonna & Anders.

Ja annars händer nog inget speciellt idag hoppas jag.
Orkar inte så mycket.
Victor har varit skitjobbig att ta till skolan idag.
Till slut fick Pe ta honom till bilen och köra honom för att han skulle hinna i tid...

Snart dags att lägga Robin som behagade vakna 06.15 idag - yeey...

1 kommentar:

PEZ sa...

Victor var ett arsle imorse, snällt sagt.
Vill inte skälla för mkt heller, vill ju inte att an ska vara rädd för pappa.
Men an var glad iallafall när jag lämnade honom på skolan.
När jag skulle gå kom han tillbaka och ville kramas och säga "Hej då" en gång till :D