tisdag 16 september 2008

Vart tar tiden vägen??????

Herregud va snabbt dagarna går nu...
Upp och iväg till jobbet sen hem och umgås med familjen så mycket man orkar och vips är det dags att natta barnen.
Så när klockan är tio vill jag bara sova för jag är helt slut.

Ikväll har Per Erik varit iväg på ett informationsmöte i skolan.
Jag stannade hemma och tog hand om barnen, badade dom båda två.
Robin hamnade under vattnet två ggr och sen ville han inte bada mera =(
Men jag fick tvättat håret på honom så nu är han ren och extra go=)
victor badade lääääänge och till slut fick jag honom att gå upp. Vattnet hade hunnit bli kallt...

Snart börjar IDOL och jag ska göra mig en kopp te och en smörgås.

Kram på er alla som orkar läsa det lilla jag orkar skriva nuförtiden.

2 kommentarer:

rullgardinsflikkan sa...

löv jo Jane...nu är vi tillbaka i vardagen...är det nu alla kommer tappa varandra???

Gah jag är så negativ min dag är skit

Unknown sa...

Ja dagarna flyger verkligen iväg. Om jag tänker riktigt hårt så minns jag att det för snart tre månader sedan bar av ut på sjön för mig. Det känns som en evighet sedan. Massor som har hänt sedan dess ju.