måndag 3 november 2008

10 poäng för fritids =)

Victor äääääääälskade fritids =)
Äntligen fick han vara kvar efter skolan och mellanmål fick han oxå - pudding.

Jag lyckades lite halvbra med hämtning av barn första dagen...
Hade APT som drog över tiden så jag hämtade Victor tio minuter för sent och Robin tjugo minuter försent. Tihi.
Men jag ringde dagis och pratade med mamma för det var bara hon och robin kvar på hans avd och det var inga problem. På fritids nämnde dom inte ens att jag var försenad.

Nu jobbar Pe kväll, jag har precis lagt Robin och Victor sitter i köket och målar. Känns lite konstigt att inte Pe är hemma men det kommer nog vara konstigare om en dag eller två...

1 kommentar:

Unknown sa...

Det är en ny fas i livet som startar, med hela familjen på varsitt håll det mesta av tiden. Dagarna tillsammans blir så mycket viktigare och jag är övertygad om att ni fyra kommer lösa det alldeles utmärkt.