lördag 22 november 2008

Tomhet....

Mår inte riktigt bra...
Psykiskt alltså.
Är irriterad, trött och har gråten i halsen.
Problemet är att jag har inte en jävla aning om varför!!!!

Allt är ju så bra nu:
Trivs kanon på jobbet och hade medarbetarsamtal i går. Emil är supernöjd med mig.
Har en underbar familj, både den jag skapat själv och den jag föddes in i ;-)
Trivs bra hemma
Har ÄNTLIGEN börjat gå ner i vikt på riktigt


Ja inte fan vet jag, men jag mår inte bra iaf



Så är det med det...



Tack alla för ett underbart kalas idag, perfekta presenter. Jag älskade kläderna och victor älskade leksakerna =)

Nu ska Pe natta Victor och jag ska ta en dusch efter träningen.














En mycket nöjd (och i stort behov av en frisör ser jag nu) Victor.
Alla ser ju att lasersvärden går i kors eller hur? Viktigast av allt tydligen =)

2 kommentarer:

rullgardinsflikkan sa...

kram vännen min

Anonym sa...

Det kan vara så enkelt som att dina inre spänningar släpper och att du snart finner din rätta väg in i livet ta det med ro. kram!