fredag 14 november 2008

Dags igen

Helgjobb stundar...
Idag har jag jobbat lite extra, började kl sju istället för nio.
Men vi har haft så mycket att göra (som vanligt) så jag är helt slut nu.
Skulle tränat på min ct men orkade inte ens tänka tanken när jag väl hade tid.
Imorgon blir det träning eller en promenad beronde på väder och vind.

Idag har victor varit på kalas och imorgon är det ännu ett...
November verkar vara en kalasmånad =)

Igår kväll satte jag och Per Erik oss och packade in alla presenter till Victor.
skitkul =)
Hoppas han blir nöjd bara...

Nu ska jag sova så jag orkar med helgen.
Får se om jag orkar blogga mer innan måndag.

3 kommentarer:

Unknown sa...

Ett grönt paket ligger i en gul brevlåda här på ön. Lär komma till er ö på tisdag... :-D

Jane sa...

Åhhh, det ska han få öppna på onsdag morgon. Eller passar det bättre efter skolan???

Unknown sa...

Det går bra vilket som. Är en "hemmagrej" han önskade sig när vi pratade i telefonen för en vecka sen :)