måndag 10 november 2008

Huvudbang.

Hade huvudvärk hela dagen igår.
Idag kom den tillbaka igen vid lunchtid, har fortfarande....

Imorgon ska jag lämna barnen kvart i sju för första gången.
Jag och Victor har tummat på att jag ska väcka honom och så ska han göra sig iordning och så åker vi. Ingen frukost hemma alltså. Oxå spännande ;-)

Victor kommer firas den 22/11 i lokalen på Tallvägen. Klockan 12.
Det bjuds på tårta och tilltugg =)
Kaffe/saft/te och juice ska vi väl oxå kunna ge er.
Ha ha ha ha ha ha

Tack och hej - ont i huvet pastej

2 kommentarer:

Unknown sa...

Jag kommer ett par helger senare, men Victors önskning som jag fick i luren ikväll - den passar alldeles utmärkt i ett postpaket till den stora dagen!! Vi kanske behöver prata lite om det först... ;-)

PEZ sa...

Vi kan väl höras nånn kväll, kanske redan ikväll??