onsdag 5 november 2008

Duktig

Idag har jag varit duktig med maten men drukit lite för lite vatten bara.
Ska natta Robin ganska snart, då tänkte jag träna 20 min på min ct.
Sen natta Victor och sen äta ett äpple och dricka en smootie och massa vatten när jag ser på tv i två timmar.

Jag hade lyckats gå ner lite på vågen men desto mer på kroppen, framför allt magen. Var så glad men nu är degen tillbaka igen.
Så återigen är det nya friska tag.....

Ska jag aldrig lyckas bli smal igen?
Hatar att vara fet =(

Skit, piss, röv

5 kommentarer:

Anonym sa...

Älskade barn du får inte vara så viktfixerad tänk på att du fått två barn då blir det en förändring med kroppen som är ganska naturligt ju mer du tänker på det desto mer fixerad blir man så sluta oroa dig vi vill inte att du skall bli sjukvan

PEZ sa...

Jane fixar det där om hon nu vill det.
Inte ens jag kan påverka det, hon vill ha mitt stöd i sin träning och jag försöker hjälpa henne så gott det går.
T ex köper jag i princip inget godis, faktiskt Jane som köper det mesta.
Förr älskade jag godis men nu, niaej, visst det kan vara gött framför tv:n på fredag/lördag men som sagt, njaej.

Gillar Jane som hon är, så är det oavsett om hon vill gå ner eller ej!!

Anonym sa...

självklart att vi stöder henne i sitt beslut men vi vill ändå lägga in en liten varning så det inte blir en mani och går över styr

PEZ sa...

Mani?? Vill hon bli smal igen så får hon bli det ;)
Jane som bestämmer det och ingen annan :D

Jane sa...

Jag är nog inte så viktfixerad egentligen, jag accepterar att jag inte kan se ut som jag gjorde för femton år sen längre. Men jag vill trivas med mig själv och jag har erkänt för mig själv att jag har ett matproblem.
Jag tror helt ärligt att jag behöver hjälp....