tisdag 4 november 2008

Rekord????

Ja inte vet jag men helt plötsligt hade jag 15 besökare idag!!!!

Internet är dumt idag igen...
Kommer och går så jag loggas ut och sen in igen.
Sorry om jag loggar in tvåhundra ggr på en kvart på msn...

Nu ska jag ner och natta mig.

godnatt på er =)
Bjuder på mig själv.
Så här känner jag mig just nu.
Måste sluta äta annars kommer jag rulla fram snart.
Det är det jobbigaste av allt med att Pe jobbar kväll.... Jag sitter här ensam på kvällen och skåpsäter. Min utmaning går inte så bra just nu efter fyra dagars skitmat =(
Finns det hjälp att få mot min hatkärlek till mat??????

1 kommentar:

PEZ sa...

Snygg bild ;)

Jag får väl hänga hänglås på kyl/frys innan jag åker till jobbet då, fast det är nog inte lösningen heller.
Som tur är det så jobbar jag ju bara 4 kvällar sent :D