tisdag 18 november 2008

Dan före dan..

Imorgon är det dags, Victor fyller sex år =)
Idag är jag nostalgisk...
för sex år sen nu så kom vi tillbaka till BB efter att varit iväg och ätit och så.
Blev inlagda och väntan på bebisen satte igång på riktigt.
Så kl 00:49 inatt fyller Victor sex år =D

Nu står jag mitt i baket, har baka en sorts småkaka idag. Tårtbotten är i ugnen och en sorts småkaka står på bänken och väntar på att få komma in i ugnen.
Ska baka en mjuk kaka oxå men insåg nyss att min kakform med löstagbar botten gick sönder sist jag bakade kladdkaka...
*skriver upp på Gekåslistan*

2 kommentarer:

Anonym sa...

I dag så känner jag mig riktigt hedrad. När jag sitter o läser en tidning så ringer det på telefonen jag ser på presentatören att det är Janes nummer så när jag svarar så läggs luren på, lite underligt tycker jag så jag ringer tillbaka
Jane svarar och jag frågar vem som leker med telefonen så får jag reda på att det är Robin som är boven. Underbart att det är till mig han ringer första gången och han kan dessutom inte tala
TOPPEN tycker en stolt Morfar
TACK Robin
Ha Ha

Jane sa...

Ja det ska börjas i tid säger dom =)

vi är oxå stolta över att våra barn har en underbar morfar & mormor.

Puss