tisdag 27 januari 2009

Högt blodtryck!!!

Var på mvc idag, Barbro tog mitt blodtryck och det visade sig vara högt!!!!!!
Jag som alltid haft perfekt blodtryck....
Ska tillbaka om tre månader och testa igen.

När jag skulle gå så satt en av dagisbarnens mamma och väntade på doktorn med sin son. Jag stannade och pratade en stund. Hon säger att jag alltid stressar så hon tyckte inte alls det var konstigt med mitt blodtryck...
Ha ha ha ha ha ha
STRESSAR?????
JAG?????
Aaaaaaaldrig.....


Men det är klart, hon träffar ju mig oftast när vi hämtar barnen på dagis eller fritids och DÅ är jag slltid stressad.

Dags att chilla??????

Natti natti

1 kommentar:

rullgardinsflikkan sa...

Stressa bör man inte :-D

Bättre att softa ner sig, dricka lite cider ta en cig och vara aslycklig

älskar dig vännen

kram