torsdag 8 januari 2009

Nya pjucks

Hittade ett par stövlar till mig när vi köpte skor till Victor =)
Per Erik hittade ett par skor till sig oxå.

Hade fått lite sämre syn på ena ögat så nu har jag beställt två par nya glasögon.
Väntar på smsbesked om när dom är klara. en vecka till tio dagar trodde dom det skulle ta.
Ska bli jättekul att ha två par olika att välja mellan.

Nu ska jag prova stövlarna till jeansen oxå.

När vi kom hem från Gbg så fanns det ett litet paket i postlådan - till mig!!!! =)
Tack Gro för min lilla överraskning. Den ska laddas ikväll så kan jag träna lättare.
Puss & kram

3 kommentarer:

ing-britt sa...

Hur många stövlar har du nu?
Dom var jättesnygga.
PerEriks nästa projekt skosnurra i garderoben.
Kram.

Jane sa...

Hmm...
Säger inte hur många jag har.
Men någon slags anordning för stövlarna hade varit väldigt bra.
Ha ha ha ha

Unknown sa...

:-)

Det är du värd. Ja stövlarna också, är jag säker på :-P