söndag 18 januari 2009

Trött som f*n

Har dom senaste dagarna varit onaturligt trött....
skulle kunna lägga mig och sova flera dygn men ändå sitter jag här och kollar på tv fast jag har världens chans att lägga mig i tid!
Typiskt va????

Idag har det inte hänt någonting alls...
Har inte varit utanför tomtgränsen.
Skulle tagit en lååååång promenad hade jag bestämt men jag orkade inte. Bara tanken på att gå ut och gå fick mig att bli ännu tröttare.

GE MIG SOL OCH VÄRME - NUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!

Sune och Berith var med på bingolotto idag =)
Eller Berith satt i publiken men Sune var uppe på scenen.
Coolers att se närmsta grannarna på tv.

4 kommentarer:

rullgardinsflikkan sa...

Vann dom nåt då darling??

rullgardinsflikkan sa...

Hej hej vännen min

spana in jag har utmanat dig

kram

rullgardinsflikkan sa...

Asch det blev en award också :-D

stryfen sa...

Vann dom nånting????
Alltid hyggelig med kjentfolk på TV.Jeg så en gammel kompis fra Jevnaker igår,han var med i program hvor man kunne vinne 10 mill.Ikke helt feil,men han vann "bare" 10000.