måndag 12 januari 2009

Minus igen =)

Har börjat ta tag i min övervikt - IGEN....
Men nu känns det bra och jag har minus på vågen efter en vecka med mitt nya sätt att gå ner i vikt. Ingen bantning eller hysteri utan jag äter riktigt istället och försöker röra på mig mer.
Innan sommaren ska jag ha nått mitt mål är det tänkt. 7,5 kilo på fem månader ska jag nog klara. Då blir det inget viktras utan jag går ner sakta men säkert.
Så alla som vill bjuda mig på fika får gärna göra det men jag nöjer mig med en kopp te. Det är no no till fikabröd numera =)

Nu ska jag vara ledig en hel dag igen. Men det blir ingen sovmorgon för Victor går ju i skolan igen. Jullovet är slut och vardagen är tillbaka.

Han var såååå lycklig över att få träffa sina kompisar i skolan idag. Det var ju ett tag sedan för några av kompisarna.

1 kommentar:

rullgardinsflikkan sa...

åååå jag vill meee gå ner i vikt!!!

löv jo