lördag 17 januari 2009




Åkte in och hämtade mina nya glasögon i förmiddags, är mycket nöjd =)
På vägen hem fick jag stanna och blåsa nykterhetstest för polisen, spännande....
Några hundra meter innan poliskontrollen hade jag kört i 110 på 70 vägen men insåg att det gick alldeles för fort och saktade ner till 80 - puh...
När jag stannade tryckte jag ner fönstret och började rota efter plånboken för att få fram körkortet. Då säger polisen att jag inte behöver ta fram det för att han vet att jag har körkort!!! HUR VET HAN DET?????
Jo sa han, du kör ju bil och du började leta efter plånboken direkt ;-)
Så jag fick blåsa och det var ju grönt, har nog inte druckit en droppe alkohol på två veckor tror jag.
Vi har åkt skridskor idag oxå, går bättre och bättre men jag känner att jag är liiiiite stel när jag åker, är la rädd för att ramla.

2 kommentarer:

PEZ sa...

Hon är allt bra snygg :D

Brukar inte gilla snutar men den här visade at det finns bra snutar med, dessutom med lite humor.

ing-britt sa...

Det var väldigt snygga glasögon. nu är du en riktig jet-settaretjej