fredag 14 maj 2010

Haft en dålig dag halva dagen och sen blev det bättre.
Kom inte ur sängen förräns kvart över tio och då men ar jag verkligen att jag inte kom upp ur sängen. Var helt borta och klockan blev nog tre halv fyra på eftermiddagen innan jag blev människa....

Då fixade vi tacos som vi mumsade på sen gick vi ut hela familjen.
PE och Victor tvättade husvagnen, Robin sprang mest omkring och jag grävde upp min lavendel som inte överlevde vintern =(
Rensade även bort ogräset ur rabatten så jag kan köpa nya blommor att sätta där.

Har som sagt mått riktigt dåligt i två dagar (undrar hur jag ska klara av att jobba helgen) så jag har inte tränat alls....
Tog en minipromenad till ICA igår och idag gick jag till jobbet för att kolla läget inför helgen och det var en av dom långsammaste promenader jag gått.
Men jag orkade verkligen inte, min kropp var helt borta.

Hoppas på att må bättre imorgon så jag kan ta en rask promenad på kvällen.
Jag har ju bara ett år på mig att komma i form nu....

Nu är det talang och så syndar vi med choklad och chips (AJA BAJA)

1 kommentar:

PEZ sa...

Jo det var väl mitt träningspass i fredags att tvätta husvagnen :D