onsdag 26 maj 2010

Ledig idag.

Upp vid sju och få iväg Victor.
Robin var på kasst humör och kissade ner en hel blöja på tio minuter så hela köksgolvet blev fullt (och mamma med.....)

Vid halv elva eller nåt så gick jag och Robin till apoteket och sen hem till Jonna en stund, där lyckades Robin kissa på golvet igen!!!!!!!
Så vi drog till dagis och fixade torr blöja.

Hämtade Victor i skolan och gick på loppis, blomsteraffären och sist ica.
Sen var vi hemma och grejade lite.

Fick ett städryck och städade toaletterna och hela övervåningen innan jag duschade Robin.
Han skrek hela tiden så jag fick vara den elaka mamman och duscha ändå.
Sen la han sig i sängen och skulle kolla film medan jag badade Victor.
Tyckte han var ovanligt tyst i sin säng så jag spanade in honom och han sov!!!!!!
Tio i sju!!!!!

Kvällen har varit lugn och jag har inte tränat alls för jag tyckte att min låååååånga promenad med trotsig treåring var nog med motion ;-)

Imorgon ska jag till blomsteraffären igen och köpa lite mer blommor.

Snart börjar LOST så jag säger bye bye

Inga kommentarer: