söndag 30 maj 2010

Jobbat igen.
Var vaken på tok för sent igår igen....
Det var ju eurovision song contest final i Norge.
Sverige var inte med men jag ville ändå se alla bidrag innan jag gick och la mig.
Det slutade med att vi båda två satt kvar till slutet och såg Tyskland vinna =)

Var en bra final med många bra låtar tycker jag.
Både jag och PE tyckte att rätt låt vann, men jag hejade på Belgien oxå och dom slutade som sexa =(

Idag är det mors dag och jag fick en underbar present av Victor.
När vi satt och åt mat sa jag till PE att jag skulle ringa min mamma och gratta henne på mors dag, då frågade han vad mors dag var. Så jag sa vad det var.
Då fick han stora ögon och sen gav han mig en bamsekram.
Det är en riktig mors dag present enligt mig iaf.

Tycker det blir så överdrivet i många fall där mammorna ska få lika många paket som om det vore en födelsedag....
Är man en bra mamma så får man ju presenter dagligen i form av kärlek från sina barn.

Nu säger jag godnatt

Inga kommentarer: