måndag 10 maj 2010

Jobbat 9-16.09...
Victor har fått en riktigt otäck hosta men han var feberfri och sa att han mådde helt okej. Så jag chansade och skickade honom till skolan.
Så hela dagen har jag väntat på att skolan skulle ringa och säga att han måste hem. Men dom ringde aldrig och när jag hämtade honom var han helt okej, lite snuvig bara.

Annars har dagen varit bra, har kört ett litet pass på min CT medan Victor spelade xbox och Robin tittade på film.
Sen blev det en go dusch.

Robin har en tendens att dra ner allt från våra sängar (kuddar, täcken, lakan och bäddmadrasserna) när Victor spelar xbox....
Efter att han dragit ner allt så höjer han sängarna till max och så går han där ifrån.
När man kommer ner och upptäcker allt så skriker han nej och skäms så han vet att det han gör är fel.
Idag har jag bäddat om sängarna tre gånger. Skitjobbigt!!!!!

Nu är det snart dags för hollywoodfruarna =)

Inga kommentarer: