tisdag 18 maj 2010

Idag har jag varit ledig och det har varit underbart =)
Tog mig en ganska rask promenad på förmiddagen, det var nog lite för tidigt med tanke på min förkylning så jag drog ner på tempot lite.

Sen har jag varit hos tandläkaren och pappa var här och tog hand om barnen. Guld värt kan jag lova.
Hade ett hål som ska lagas men annars var det la bra.
Så jag ska tilbaka och ge dom mera pengar framöver....
Idag blev det 767:- =/

Victor hade både Samuel och William med sig hem från skolan, de var jättesnälla och satt och byggde lego hela tiden. Jag fixade plättar till dom efter önskemål från victor.

Robin har haft en megatrotsig dag och bara sagt nej hela dagen (fast han var tydligen väldigt snäll mot morfar)

Jag har försökt få tag på hon som jag har kontakt med på strix angående en scen Victor skulle göra i en film men hon är omöjlig att få tag på och vi måste veta om han ska vara med eller inte för vi måste ta ledigt.....
Både jag och PE jobbar och Victor har skola den dagen så det vore bra att veta.
Som tur är har vi inte nämnt något om det för Victor för han hade blivit väldigt besviken om han visste och så blev det inget =(
Ska maila henne nu igen och se om det blir något svar......

Nu blir det tv tid och lite nötter.

Inga kommentarer: