måndag 31 maj 2010

Jobb igen...

Ringt frissan och beställt tid för båda barnen på fredag, det är riktigt behövligt kan jag lova.
Robin ska snaggas inför sommaren och Victor ska se ut som någon i Star Wars (jag ska ha med mig en av hans filmer så jag kan visa frisyren på omslaget).
Själv blir jag nästan 500:- fattigare - yeey!!!

Har haft en ett helvete för att få iväg ett mail med en bifogad fil i form av ett litet filmklipp.
Efter en timmes försök på olika sätt fick jag ringa PE på jobbet och han guidade mig till en lösning via telefonen.
Tack <3

Pga av detta missade jag min CT träning som jag hade bestämt mig för att ha idag....
Men jag har iaf jobbat OCH klippt gräset OCH inte ätit något onyttigt.
Så lite bra grejer har jag ju gjort som kompensation ;-)

Imorgon blir det nog en promenad och sen drop in kaffe på fritids efter kl 13.00

Nu blir det att natta kudden =)

Inga kommentarer: