torsdag 27 maj 2010

Ledig igen.
Jag och Robin tog en cykeltur till Klova och shoppade lite. Faktiskt väldigt lite för att vara jag på löningsdagen och allt....
En ny topp på rea (70:-)
Ett par korta vita leggins (99:-)
Blommor till uteplatsen/rabatten (250:-)
That´s it.

Det har varit en bra dag och jag har kämpat på med att stå på mig mot Robin.
Han bestämmer för mycket över mig alldeles för mycket.
Så jag står emot mina klena känslor och är tuffare mot honom.
Hoppas det kommer gå bra.

Fått ett mail ang Victor filminspelning på måndag:

"Självklart ska ni få ett svar. Tyvärr blir det inget för Victor den här gången. Vi tidigare lade den scenen vilket gjorde att jag fick köra en akutlösning. Men jag ska tänka på honom i framtiden och höra av mig om något annat dyker upp. Tack för vänligheten och visat intresse.

Mvh

Johanna Ericsson"

Känns väldigt deja vu om jag säger så.....

Tjalabaj

Inga kommentarer: