tisdag 22 april 2008

Fyra dagar kvar....

Om fyra dagar åker jag till Västerås =)
Eller jag åker tåg till Hallsberg där Elin hämtar upp mig så åker vi hem till henne en stund.
Sen kör hon oss till västerås och så ska vi festa loss.

Sen åker jag hem igen på söndag vid två.




Ska bli såååååååååå kul =D

En sak är dock supertråkigt...
Anneli ska inte med =(
Vill ju så gärna festa med henne oxå.

Men jag får komma på potatisfestivalen och härja runt.


Nu ska jag snart iväg och handla och sen hämta Victor.
PE åkte precis till jobbet.
Så vi är ensamna hemma ikväll, jag och barnen.
Får se vad vi hittar på.
Skulle behöva städa lite men va fan solen skiner och vi vill vara ute inte städa!!!!
Jag SKA städa innan jag åker på lördag iaf, jag lovar.
Hihi


Pratade med Gro igår, det var trevligt.
Victor pratade länge med henne.
Gro du är en stor idol bara så du vet.

Robin ligger och sover jag får nog väcka honom om en liten stund om jag ska hinna.



Igår fick pappa prova på att prata med tre stycken på msn =)
Jag, Anneli och Madde
Men det gick ju superbra.
Vi kan ju testa en dag med mig, Jessica och pappa=)

Dom tycker du är cool som drar sexskämt och allt.

Kram och puss till er alla som vill ha lite kärlek.
Jag har att ge =)

3 kommentarer:

PEZ sa...

Och jag tar emot och ger detsamma :D

Puss o kram sålänge :)

Unknown sa...

Åhh - jag har en fanclub *rodnar* Victor är en stor idol för mig också. Tycker om honom väldigt mycket!! (ja er andra också för den delen, men V är speciell). Jag hoppas (och tror) att det blir samma med Robin också - när vi lär känna varandra.

Var stolta över era fina pojkar!!

*tar en puss och lämnar en kram i retur*

rullgardinsflikkan sa...

Gah jag vill också åka till Västerås..men jag försöker att inte tänka på det :-(