måndag 7 april 2008

Tre dagar kvar...

Min våg har pajat....
Så mor och far, har ni inte införskaffat present ännu så har jag ett hett tips =)
en digital våg önskar jag mig nu.
Jag är ju mitt uppe i min viktkamp och så stod det på vågen att jag gått upp tre kilo =O
Och det har jag inte kan jag lova, inte syndat någonting och jag ser ju att jag gått ner så det blir till att kasta min gamla skitvåg.

Idag ska PE jobba kväll igen...
Det är tråkigt, för på kvällen blir man så ensam.
Tur att jag har min msn =D
Annars händer inte så mycket, ska baka dom sista kakorna.
Och i morgon inhandla det sista till smörgåstårtan.
Så på onsdag är det smörgåstårta och städning som gäller, från morgon till kväll.
PE får äran att hjälpa till med lite städning innan han går till jobbet på onsdag....
Kanske ska säga det till honom så han vet vad jag vill....
Ähh, han läser ju bloggen, haha

2 kommentarer:

Unknown sa...

Kommunicera via bloggen är det senaste nu. Alla moderna familjer kommunicerar via blogg ;-)

PEZ sa...

Det är ju en typ av kommunikation ;)

Får ta på mig städrocken då...