onsdag 2 april 2008

Onsdag

Haha viste inte vad jag skulle ha för överskrift på dagens inlägg så jag skrev sanningen =)

Igår kväll vid elva- halv tolv var Robin igång igen =(
Han var orolig och ville inte somna om ordebtligt så jag gjorde som vi bestämt.
Jag provade femminuters metoden även på natten....
Han skrek fem min, jag gick in stoppade in nappen och klappade på honom lite.
Han skrek två min, blev sen tyst en kvart
Skrek fem min till, jag gick in stoppade in nappen och klappade på honom.
Han sov då till halv fem!!!!!
Då stoppade jag in nappen igen och han sov till kvart i sex =D
Så nu är vi utvilade och glada både jag och Robin.

Per Erik däremot hade inte hört att Robin skrek så länge !!!!!!
Han sover gott om nätterna, puss =)

Idag ska vi till Kortedala och hälsa på Jessica.
ska bli kul, det var alltför längesedan jag fick tummen ur och åkte dit.

Inga kommentarer: