fredag 18 april 2008

Klipp, klipp

Igår fick pappa komma hem igen =) =) =)
Skönt....

Idag ska jag klippa mig, bara topparna men det är såååååååååååå slitet så jag får nog ta en hel del ändå. Klippte mig innan jul sist så det är ju inte så länge sedan tycker jag. Men jag har ju färgat det en del och det sliter väl....

Ska försöka dammsuga övervåningen idag oxå.
Det behövs!!!!!!

Idag ska även Robin få sin premiärtur bakom mig på cykeln.
PE köpte en cykelhjälm till honom förra veckan så nu ska vi testa den.
Ska bli spännande. Ha Robin bak och Victor jämte mig på sin cykel.

Imorgon ska jag på klassfest....
Har väldigt blandade känslor över det.
Ingen jag känner idag ska komma.
Så jag ska cykla över alldeles ensam och gå in dit där jag inte känner en enda.
Kände jag egentligen nån när jag gick där???????????
Det har ju alltid varit jag och Karin och så är det än....

Nu ska jag snart fixa frukost.

4 kommentarer:

Unknown sa...

Jag var bjuden på återträff med gymnasiet förra helgen men kunde inte åka. Hade jag kunnat hade jag åkt, men nu sparar jag mig i fem år till.

Vad skönt förresten att J fick komma hem igen. Hoppas det ska vara lugnt nu då.

Å så behöver vi se lite före och efterbilder på klippningen ;-)

Ha en bra fredag!

rullgardinsflikkan sa...

¨Det kommer bli jättekul Jane. Jag kan komma ut och låtsas att jag är den där töntiga tjejen som ingen minns :-D

Jane sa...

Kom bara kom anneli =)

Du är alltid välkommen

puss

Anonym sa...

Ja nu är jag Jörgen hemma igen efter skrämskottet det blev en ny tablett som skall hålla det lilla hjärtat i trim det var ett dubbelslag som irreterade och pulsen som var låg men va snälla dom är på sjukhusen dom hjälper till med allt nu mår jag bra hls Jörgen