onsdag 23 april 2008

husvagnstankar

Nu börjar det närma sig husvagnssäsongen.
Vi ska ut på våran första svenssonsemester när vädret blir riktigt fint=)
Så jag ska börja skriva en lååååååååång lista på vad som behövs inhandlas=(
det är kul men dyrt första säsongen, kommer väl antagligen komma på mer saker varje helg vi är ute.

Annars är det underbart väder idag igen.
Ska ta en långpromenad med barnen när PE åkt till jobbet.
slingan på Öckerö blir det nog, Victor cyklar och jag går med Robin i vagnen.

Sen är vi nog ute så mycket som möjligt i solen.

Jag har åter tagit upp projekt bikini 2008 =D
JAG SKA KLARA ATT GÅ NER INNAN SOMMAREN!!!!!!!!!!!!!!!!!
Inte allt men iaf hälften.
Tvingar i mig vatten nu, det är inte gott men bra.
Två liter om dagen är målet men än så länge är jag glad om jag lyckas få i mig en.

Rörmokaren Erik har varit här idag och fixat våra toaletter som krånglat.
Packningarna var ehlt slut så nu hoppas vi att det ska gå att spola VARJE gång vi varit på toa ;-)
Ibland är det lyx att bo i lägenhet, bara ringa så fixar dom.
Nice.

Nu ska jag snart gå ut så jag får fixa lite med det, Victor och jag har käkat lite lunch och Robin fick lite välling kl elva så jag får nog ta med lite vatten så jag kan fixa en välling om han skulle bli hungrig på vägen.

Inga kommentarer: