söndag 20 april 2008

Återträffen...

Ja, jag var ju på klassfest igår.
Det var femton år sedan jag gick ut nian.
Sen visade det sig att även dom som gick ut för tio år sedan skulle på samma fest.
Så övervägande var ju folk man aldrig hade sett =)

Jag cyklade dit och var där i lagom tid, typ tre minuter efter det började (tidig som vanligt).
Jag kände inte igen en enda!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tänkte i mitt stilla att jag cyklar hem igen...
Men så såg jag helt plötsligt en kille som jag kände sååååååååååå väl igen - Per =)
så jag kände iaf en tänkte jag och stod och pratade med honom i en halvtimme eller nåt.
Det var jättekul att han kom, vi hängde ihop en del i högstadiet.

Sen skulle han bara gå till bilen för att lämna en sak.
När han kom tillbaka hade han hittat två klasskamrater till - Peter Svensson och David.
Sen kom det ingen mer....
Så på en klass med nästan 30 elever kom fyra, jag ensam tjej....

Men herregud vad kul vi hade.
vilka minnen vi kom på och sen smugglade vi in Catrin.
Sen drack och dansade vi en hel del.

Jag kom hem vid halv tre så idag är jag lite lagom trött och bakis =D
Men jag vet att den värsta baksmällan kommer imorgon, så är det alltid för mig.
Jag kommer nog lägga upp ett fint kort sen, vi tog "klasskort" på oss fem =)
Per hade kameran med så vi tog kort mest hela tiden.
Så nu väntar jag med spänning på ett mail fullt av bilder från igår, hähä

Idag blir det nog en sväng till IKEA och så måste jag till maxi idag igen för skorna jag köpte till Victor igår passade så precis att jag vill ha större.

Snart frukosttime ;-)

Inga kommentarer: