lördag 19 april 2008

Nostaligi....

Jaha, ikväll ska jag då på klassfest.
15 år sedan jag gick ut nian!!!!!!!!!!!!!!!
Jag känner mig gammal men sådär nervös som man var första skoldagen efter sommaren.
Vad ska jag ha på mig?
Hur kul är det egentligen att gå på en sån fest när man väger tio kilo för mycket.
Robin är ju nio månader snart så jag kan ju inte skylla kilorna på honom längre.
Det är ju inte han som går till skafferiet/kylen/frysen och hämtar diverse onyttiga saker och stoppar in i min mun.
Jag har ju bara mig själv att skylla...

Så jag har en lite vikt depp just nu.

4 kommentarer:

rullgardinsflikkan sa...

DU LOOK GREAT!!!!!

Löv jo

Anonym sa...

06387769

Anonym sa...

Det är inget att oroa sig för det är mörkt i lokalen och alla som kommer har oxå förändrat sig var lugn du duger perfekt som du är

PEZ sa...

Jane, Du vet att Du duger ;)