måndag 4 augusti 2008

Bebisdags =)

Idag ska jag och Berith åka till Helena & Magnus och snosa bebis. Anthony har snart hunnit bli två veckor så vi måste dit innan presenterna blivit för små, tihi.

Idag regnar det så jag ska rensa Victors garderob så fort Robin somnat.
Han har skjutit i höjden så de flesta byxorna är numera för korta....

Jag har fortfarande ont i axeln...
Verkar vara träningsrelaterat iaf.
Tränade igår och inatt har jag haft skitont!
Typiskt att det ska vara så, när det äntligen börjat bli en vana och jag har börjat se lite förändring i kroppen. Ja då ska jag få ont av att träna....
Men jag tänker fortsätta ändå så det så!!!!!

Tjalabaj

1 kommentar:

Anonym sa...

ja du skall fortsätta
men ta det lugnare med den onda. fråga ledaren hur, jag anser att träningsvärk går över om man gör andra rörelser med den onda sidan så att det får läka sig. träningsvärk är muskelbristningar måste få läka långsamt