onsdag 20 augusti 2008

Hemma på Öckerö

Ja nu var vi hemma igen =)
Eller ja vi var ju hemma igår men jag har inte orkat blogga, tihi.

Skönt att sova i sin egen säng, men framförallt skönt att Robin sov i sin säng.
Det är faktiskt liiiiiite jobbigt att ha med en ettåring i husvagn.
Men han älskar att vara i husvagnen så det dunkar perfekt.
Det är bara att somna honom och att han vaknar TIDIGT när vi sover i vagnen.
Hoppas det blir lättare nästa sommar.

Tack för det fina kortet Gro =)
Jättefint var det.

Idag börjar jag mitt nya liv.
Ska ta en promenad när Robin har vaknat, han somnade nyss.
Men först ska jag passa på att duscha medan han sover sött.

Pe och Victor ska gå igenom Victors lego idag.
Han har börjat bygga om alla lego city grejerna så dom ska försöka bygga allt rätt igen.
Sen ska Victor rita två serier till mig har han lovat =)
Indiana Jones såklart ;-)

Nej nu = duschen.

Inga kommentarer: