lördag 23 augusti 2008

Seeeeeeg....

Har ju haft problem med en axel ett tag och det är bättre nu förutom på nätterna.
Jag har ont som fan på natten och sover därför riktigt dåligt...
Måste nog uppsöka en läkare för detta =(
Frågan är om det är vc eller om jag ska in till stan.
Jag får kolla upp det.

Inne på dag fyra av mitt nya liv och det går oxå segt, men jag ger inte upp.

Idag ska jag rymma hemifrån en stund, Robin är så mammig och gnällig så jag började nästan gråta igår kväll för jag orkade inte längre. Då skulle jag ringa hem Per Erik som var i stan men insåg när jag pratade med honom att det var en timme kvar tills Robin skulle sova för natten så då skulle han inte hinna hem ändå....
Så idag tar jag mig själv och går iväg ett tag.

På måndag händer något roligt =)

Inga kommentarer: