fredag 8 augusti 2008

Halva familjen borta....

Jaha, nu har Pe och Victor åkt iväg mot Östersund där victor ska tillbringa en helg med sin älskade faster Gro. Pe ska åka vidare mot Trondheim och kolla bilar mm.
Jag och Robin är därför nu ensamna hemma....
Lite trist eller extra trist ska jag säga för det regnar =(
Verkar dock klarna upp nu, hoppas hoppas.
Ska iväg till Hönö efter kl tio när affärerna öppnat och fixa present till världens goaste tvååring. Jag och Robin ska på kalas i Partille i morgon.
Elin fyller år och det kan vi inte missa.

Idag är att åka till Hönö det enda som står på schemat....
Hur kul är det???
Men man får inte roligare än man gör sig.
Skulle behöva åka in till Maxi och handla lite blöjor och välling. Men jag ska ju ändå köra förbi där imorgon så jag struntar nog idet, annars kommer jag bara slösa pengar jag inte har råd att slösa ;-)

Nu ska jag roa robin lite =D

Inga kommentarer: