tisdag 26 augusti 2008

Klippning idag

Vi har ösregn idag eller som Victor säger - spyregn =)
fick ta bilen och köra honom till skolan.
Idag ska William komma med hem och leka några timmar, det ser Victor fram emot kan jag lova.
Dom har tjatat om det i flera månader så nu äntligen är det dags.

Håller fortfarande på att gå in mina nya skor men det ser mörkt ut kan jag lova...
De har blivit bättre men de är INTE bekväma för fem öre =(

Ska klippa mig kl 13.30. Det är behövligt både för att det börjar bli slitet men oxå för att jag ska vara lite finare i håret på lördag.

Sen ska jag träna kl 20.00, det var ett tag sen nu, typ två veckor så jag har tagit mig i kragen och bokat ett pass på torsdag oxå.
Sen blir det nog ett på fredag.
Söndag blir det nog inget, hoppas jag är för bakis.
Sån är planen iaf, ha ha ha ha

Just nu sover Robin, jag har duschat och Pe har skruvat fast spärrar i köksskåpen som mamma och pappa fixade när de var på IKEA igår - tack =)

Inga kommentarer: