onsdag 27 augusti 2008

OK stämpel i rumpan =)

Var på ettårskontroll med Robin idag.
Han är ju 13 månader men Anne har haft semester så det blev som det blev.
Spruta fick han i låret och det var inga problem, men att sitta still i mammas knä när det fanns så många skåp att öppna var mindre kul.
Här kommer resultatet:

Vikt: 12600g
Längd: 82cm
Huvudomfång: 49cm

Vid födseln:

Vikt: 4875g
Längd: 54cm
Huvudomfång: 37cm

Kul att se hur mycket han har vuxit på ett år

Vikt: +7725
Längd: +28cm
Huvudomfång: +12cm

4 kommentarer:

PEZ sa...

Våran "lilla" buse är inte så liten :)
Riktigt busfrö som ska hålla igång.
Men det är klart, som han äter ska man växa :D

Unknown sa...

Det där med bus... det märks väl vem han brås på ;-) Det är så länge sen jag träffade Robin nu så jag vete tusan om jag inte ska planera in en resa till Gbg framöver.

Jane sa...

Yeey =)
Hit är du ALLTID välkommen.
Kom bara kom =)

Kram kram kram

Anonym sa...

Nehe om han är lik någon så är det mig jag kommer ihåg hur jag nästan tog livet av min mamma i den åldern så när min pappa kom hem så fick han ta över resten av natten
ha ha ha