torsdag 7 augusti 2008

Yeeeey!!!!

Nu är det på svenska igen =)
Skönt, jag fattar ju inte vad det står annars....

Idag ska vi till Lek & Buslandet och till Mcd och fixa två nya glas ;-)
Om det nu är glas fortfarande....
Jag har nog inte sett en tvreklamen denna veckan.
Jaja, det ger sig.

Pe är på jobbet!!!!!
På semestern!
Men bara till lunch. Jag och barnen tar bussen till backaplan så möts vi där, går på Mcd sen busar vi järnet.
Tihi.

Det enda lite tråkiga är faktiskt att Robin får betala inträde oxå. Från ett år får de betala. Jag tycker faktiskt det borde vara två år. Han kan ju inget göra ändå, vara i babyhörnan - that´s it.
Men vi får betala och se glada ut för vi ska busa som bara den.

Sist jag var där var ju Robin inne i magen så jag kunde inte göra så mycket. Men denna gången kan jag. Pe ska vara en del med Robin i babyhörnan så att jag kan få busa lite med victor =D

Måste packa idag oxå, imorgon åker victor och Pe på äventyr och jag och Robin ska vara hemma.

Inga kommentarer: