lördag 30 augusti 2008

Bröllop =)

Idag kl 15.00 klämtar klockorna i Mariakyrkan på Öckerö för Mattias & Catrin.
Catrin ska bli fru Westerström.
Åhhh, det ska bli så kul att gå på bröllop.
Jag har kännt Catrin sen första klass 1984 så det är några år. Vi har ju inte alltid varit med varandra men hela grundskolan umgicks vi en hel del. Sen blev det gymnasiet och vi gled isär och träffades bara ibland några år. Så upptäckte vi en dag att vi var gravida båda två och skulle ha barn med bara tre veckors mellanrum. Vi hamnade i samma mammavattengympa grupp och i samma föräldragrupp.
Dom skulle ha bebis i slutet på oktober och vi i mitten av november.
Det slutade med att vi fick först!!!
Den 19 november 2002 fick vi Victor på natten och sen på morgonen fick dom Evelina.
Så vi träffades på BB.

Ja jag har många minnen av Catrin kom jag på igår innan jag somnade.
När vi var på husvagnssemester en sommar skickade jag ett vykort om dagen till henne, kommer ni ihåg det mamma & pappa, Hi hi hi hi.
Undrar om hon har kvar dom än.....

En tråkig sak idag är att Robin bestämde sig för att vakna kl 6!!!!!
Gäsp...
Får sova lite sen när han sover förmiddagssömnen om jag ska orka med denna dagen...

Inga kommentarer: