tisdag 1 juni 2010

Ledig idag.
En helt underbar dag att vara ledig kan jag lova =)
Solen har lyst på oss hela dagen lång och vi har spenderat 99% av dagenutomhus.

Jag och Robin tog med oss Helena och Anthony ut på en promenad till hönö.
Sen var vi ute i deras trädgård en stund och killarna var helt galna av lycka och massa spring i benen.

Sedan blev det en promenad till skolan för fritids hade drop in kaffe.
Det var mycket trevligt, vi fikade och pratade och busade.
Victor fick med sig sin lerfågel han hade gjort i skolan.
Den såg liiiiite konstig ut i jämförelse med de andra barnens. Kunde inte se att det var en fågel alls.
När vi var på väg hem sa jag att vi skulle sätta fågeln i rabatten (den är fastlimmad på en bit armeringsjärn och det är meningen att den ska vara ute) när vi kom hem. Då tittade han på mig och sa " det är ingen vanlig fågel mamma, det är en pingvin med blod på"
DÅ såg jag att det faktiskt liknar en pingvin.
Hahahaha han är för underbar den killen.
ALLA barnen i hela skolan har gjort "vanliga" fåglar men inte Victor.
"fågeln"
Bye bye

Inga kommentarer: