fredag 16 juli 2010

Blev väckt av Robin imorse. Kollade snabbt på klockan - halv tio!!!!!!
Hur kan jag vara så här trött kl halv tio????
Kollade kloclan igen - fem över halv sju!!!!!
Visarna stod alltså ihop och sekundvisaren på tio.....
Så jag förstod ganska fort varför jag var så trött ;-)

Soligt som bara den men blåst, blåst, blåst....
Fy va jag hatar blåst!!!!!

Packade barnvagnen och drog ner till Gurkel - STORM!!!!
Det blåste som bara den där. Men Victor skulle prompt bada så jag och Robin fick vackert vänta på honom....
Vi gick hem igen och packade cykelkärran och drog till Hälvik istället. Det blåste lite mindre där men var många brännisar så Victor badade bar en gång (eller om det var två).
Jag satt och läste lite och barnen sprang "lösa" och roade sig själva.
Insåg att det var omöjligt att läsa samtidigt som jag skulle ha koll på två barn. Läste samma artikel tio ggr utan att fatta vad jag läste =/

När vi kom hem så var det väldigt lite blåst på våran uteplats så vi tog det lungt resten av dagen. Frostade av frysen och slappade. Precis som det ska vara på semestern =)

Nu ska jag ner och sova så jag orkar vakna i morgon när Robin vaknar....

Inga kommentarer: