torsdag 15 juli 2010

Vaknade till regn....
Sicket varannan dag väder vi fått.
Läste på väderkanalen att imorgon blir det sol, på lördag regn och på söndag sol osv osv

Det klarnade iaf upp på eftermiddagen så vi fick njuta lite av solen idag oxå.
På kvällen tog jag och Victor ett kvällsbad igen. PE har blivit förkyld så han stannade hemma med Robin. Bosse hängde med oss och badade.
Mycket kallare idag än igår men ändå skönt.
Victor älskar verklgien att bada så jag vill gärna att han badar så mycket det bara går. Imorgon planerar jag en heldag på stranden =)

PE har ikväll lyckats med ett mirakel!!!!!
Robin somnade UTAN NAPP!!!!!!
Han var ju inte glad men han blev lovad att få nappen så fort filmen han såg på var slut. Så han låg tyst och tittade men var och varannan stund gnällde han efter nappen.
PE sa bara till honom att du klarar av att se filmen utan napp, du får nappen efter.
Bara det att han till slut somnade innan filmen var slut = utan napp =) =) =)

Jag vill egentligen inte att han ska sluta med nappen (det betyder ju att min bebis blivit stor....)
Men han måste sluta nu för hans tänder är inte fina, han har riktiga napptänder i överkäken =/
Och han är ju faktiskt tre år om en vecka.
Mamma får lära sig att leva med det (hi hi hi)

Har iaf städat övervåningen idag så nu är hela lägenheten klar för att bli ensam ett tag ;-)
Klippt gräsmattan har jag oxå hunnit med efter regnet.

Natti, natti

Inga kommentarer: