tisdag 6 juli 2010

Jobbat.

Tre dagar kvar....

Jag och kidsen var på loppis efter jobbet =)
Vi älskar loppis alla tre.
Jag hittade en ascool orange cykelstol till Robin, den jag har är spännet sönder så det lossnar ibland och det är aja baja. Tyvärr insåg jag att det fattas en plåtbit (eller vad det kan heta) så jag kunde inte fästa den på cykeln utan PE får fixa till en ny plåtbit på jobbet.
I övrigt kunde jag inte låta bli att köpa den för den är helt oanvänd eller väldigt sparsamt iaf. Alla band och remmar ser helt oanvända ut.
Och priset var hela 20:- =)
Jag hittade två partyväskor oxå, varav den ena helt ny, aldrig använd.
Alla som känner mig vet ju vad jag tycker om väskor ;-)
Men jag behövde faktiskt nya partyväskor för jag är så trött på alla mina svarta....
Så det blev en vit och en typ mörkgrå tror jag man kan kalla det. Den var iaf i tyg, grovt tyg och inte en skinninitimation som mina andra väskor.

Ja jag ska sluta tjata om mina fynd...
Men i morgon tar jag med mig Helena och Anthony dit för hon ville oxå titta och Victor hittade en grej han ville ha men som han inte köpte så han ville se om den fanns kvar.

Är ju bara tvungen att bjuda er på en bild av stolen =)

Hej hopp gummisnopp

2 kommentarer:

ing-britt sa...

Den ser ju läcker ut. Jag har också shoppat idag det var marknad i Stenungsund så det blev en väska för mig med en brun skinnväska plus lite annat. Kram.

Jane sa...

Åhh väskor, väskor, väskor =)
Det är du och jag mamma.
hihi