torsdag 8 juli 2010

Ledig.

Somnade sent igår, typ ett....
Klockan 06.15 väcks jag av att Victor stod vid min säng och blödde näsblod!!!
Det var bara att hoppa ur sängen och hjälpa honom.
Till slut la vi oss i hans säng och Victor somnade ganska snart, själv låg jag och slumrade lite.
Vaknade till igen vid 07.15 av att Robin hoppade i sängen....
Så jag fick gå in med honom till hans säng och starta en film åt honom.
Sen la jag mig i min säng och somnade en stund.
08.30 ca kom Robin in till mig och det var dags att gå upp.
Så ni kan gissa om jag var lagom trött idag.
Och som plåster på såren har Robin varit helt galen idag.

Det började regna på förmiddagen så vi har hållit oss inomhus det mesta idag. Men efter midagen pratade båda två bara om att gå till mormor och morfar.
Vi trotsade regnet och cyklade till bagglebo och var där några timmar tills det var dags att cykla hem igen och natta Robin.
Jag provade en klänning hos mamma som jag faktiskt fick på mig men inte fick knäppt.
Om det blir som jag tänkt ska jag ha på mig den i oktober. Måste ner mina åtta kilo då så jag kan bli vrålsnygg i klänningen ;-)

Jag och Victor avslutade kvällen med att se det absolut sista avsnittet av Ghost Whisperer.

Imorgon blir det jobb och sen lämna barnen i bagglebo på kvällen för dom ska sova där en natt. På lördag jobbar jag och PE åker bort tidigt som bara den.

see ya

Inga kommentarer: