lördag 3 juli 2010

Ledig.

En härlig ledig dag i strålande sol =)
Eller nja... Den var faktiskt inte så fin på förmiddagen men den blev jättefin och nu ikväll är det en helt fantastisk kväll.

Vid elva lämnade jag familjen hemma och cyklade helt själv till Klova för att spana i affärerna lite. Tänkte hitta mig en klänning, men som vanligt hittade jag inte ett skit....
Kom hem med ett par shorts till PE, lite lego till Victor och såpbubblor modell större till båda killarna och en väska till mig =) =) =)
En jättefin vit Björn Borg väska. Har kostat 649:-, jag betalade.......... 150:-!!!!!!!!!!!!!!!
Nästan gratis eller???????
;-)

Vi åt middag ute sen tog vi en promenad till Henry´s och köpte varsinn glass och lite godis. PE kollade på filmerna och bestämde att vi skulle äntligen se Avatar =)
Så det har vi precis gjort och den var skitbra! Kan bara tänka mig hur bra den var på bio med 3D.....

Nu är det dags att nana kudden och hoppas på sol igen i morgon. Så jag orkar med den sista jobbveckan....

Tja

Inga kommentarer: