torsdag 1 juli 2010

Jobbat.

En underbart solig och fin dag.
Sommar, sommar, sommar - love it.

Ska bli en fin helg så vi planerar en tur med husvagnen så får Victor inviga sin nya säng och Robin får sova i egen säng han med =)
PE hittade en liten fin camping som jag nog röstar på mer än dom stora jag tittade på.
Pooler och grejer är väl inget när man kan bada i en sjö ;-)
Våra barn är ju bara vana vid havet så lite omväxling kan ju inte vara fel.

Idag lämnade jag barnen tiiiiidigt på fritids/dagis. Så dom har varit uppe sen sex.
När klockan var ganska exakt sju ikväll somnade Victor pladask på soffan.
Så jag har haft en härlig kväll än så länge, suttit ute och läst och nu slappar jag i soffan och glor på tv.
Det behövs så lite för att må bra ibland, en ensam stund i sommarvärme på uteplatsen tex =)

tjalabaj

Inga kommentarer: