fredag 30 juli 2010

Regnigt i två dagar.....
Skittrist =(

Men va gör det?????
Imorgon drar vi ju till Tunisien!!!!

Mamma, pappa, Jessica, Linus, Linnéa, Jonna, Anders, Martina, jag, Per Erik, Victor & Robin
Det ska bli sååååå kul och skönt.
Jag har lyckats med att bara packa EN resväska (och den är INTE gigantisk utan ganska normal tror jag) och ett handbagage (till min systemkamera, blöjor, våtservetter och lite kul grejer till barnen).
Jag är mäkta stolt över mig själv kan jag lova. Finns säkert saker jag inte kommer använda ändå men över halva väskan går ju till de nödvändigaste sakerna. Badkläder och varsinn handduk, schampoo och övriga hygiengrejer.

Imorgon ska bara en kjol ner som hänger på tork och våran necesär (hur faaaaan stavas det?????) sen är det klart =)

Ja jag har resfeber.
Den kom som på posten ikväll....
Mest är det nog om vi ska få med det viktiga.

Tex så visade jag Victor sitt pass förut och förklarade vad man hade det till. Han började läsa noga noga så jag gick ner och duschade Robin och tänkte inte mer på det. Sen när Jag hade satt Victor i badet råkade jag gå in i hans rum och titta på hans skrivbord. Gissa vad som låg där????
Jovisst - PASSET!!!!!!!
TÄNK om jag inte sett det och vi åkt till Landvetter UTAN Victors pass!!!!
PANIK PANIK.

Men det problemet är löst nu. Alla passen ligger i min handväska i tryggt förvar =)

Nu säger jag hej då på minst en vecka.

Ha det bäst alla mina tre trogna läsare =)

Inga kommentarer: