tisdag 13 juli 2010

Har semester och njuter i fulla drag =)
Sovmorgon i två dagar nu och igår var det kanonfint väder så vi drog till badet jag och barnen. Jag badade för första gången i år och det var kallt men skönt.
Victor kom till slut i vattnet när jag skulle bada och sen fick jag honom knappt därifrån.
Han är inte rädd alls utan vågar bada på det lite djupare vattnet där han får "simma" med hjälp av armpuffarna.
Robin gick i vattnet till knäna men sen fick det räcka....

På kvällen kom ett väldans åskväder över oss så vi hade tvfri kväll. Bara datorerna var på utan sladdar.

Idag har det inte varit så fint väder. VAknade till regn som sprack upp framåt eftermiddagen.

Igår sydde jag lite gardiner och ett mörkläggningsskydd till takluckan i husvagnen som jag och PE ska sätta upp snart. I morgon eller torsdag kanske. Det ska iaf vara uppe innan helgen för det lutar åt att vi åker ut med vagnen tidigast på lördag.
Ska bli härligt att komma ut några nätter. Och nästa fredag drar vi till High Caparall för att fira Robins treårsdag =)

Imorgon har de sagt sol så vi hoppas på det och laddar för en dag på stranden igen =)

Hej då

Inga kommentarer: